Josephine

Jag är en av ägarna till Creativa salong & skola. Mitt största fokus ligger på naglar där jag både jobbar med kunder och elever. Jag började att jobba med naglar på heltid 2015 och har sedan dess gått många vidareutbildningar, blivit lärare för det stora märket Light Elegance och tävlat både internationellt och nationellt. Har vunnit priser så som 1:a och 2:a plats i Nordic Nail open 2019 och en andraplats i SM 2019. Jag är även utbildad både i lashlift & browlift.

"Letar du efter en terapeut med stor passion för sitt yrke så har du hittat rätt. Jag älskar att utmana mig själv och satsar ständigt på att förbättras och utvecklas."

Josephine driver även nagelskolan där vi erbjuder både grundutbildning och vidareutbildning för nagelterapeuter. Jag är underskola och jobbar med det danska bolaget "insight cosmetic group" som är europas största återförsäljare inom nagelmarknaden.
2023 blev jag utsett till årets lärare för insight cosmetic group.

Liza
Jag driver salongen tillsammans med Josephine.
Jag har 15 år inom skönhetsbanschen, 7 år som diplomerad fransstylist och 4 år som lärare för Fransstylisterna.

Hos mig kan du boka tid för:
Fransförlängning. LashLift. BrowLift.
Bryndesign. Vaxning och Makeup.

Vill du utbilda dig hos mig?
Läs mer under fliken "Frans & Brynutbildningar".
Jag är underskola för Fransstylisterna.